შეფასების სქემა
შეფასების კრიტერიუმები | 1-4 ქულა | 5-6 ქულა | 7-8 ქულა | 9-10 ქულა |
გაკვეთილზე ჩართულობა | არ არის ჩართული | ერთვება მაგრამ არა ნაყოფიერად | აქტიურია ზოგჯერ ნაკლებად | ყოველთვის კარგად არის ჩართული მსჯელობს არგუმენტირებულად |
მათემატიკური ენის ფლობა | არასწორად იყენებს ტერმინებს ცნებებს | იყენებს არაორგანიზებულად | ორგანიზებულად იყენებს | იყენებს ყველა საჭირო ცნებებს და ტერმინებს |
ჯგ. მუშაობა | ჯგ-ში ვერ მუშაობს | უჭირს ჯგ-ში მუშაობა ჩართულია და ვერ მონაწილეობს | მონაწილეობს ჯგუფის მუშაობაში | აკეთებს პრეზენტაციას |
მოსწავლის თვითშეფასების სქემა
უპასუხეთ დასმულ შეკითხვებს | ყოველთვის | ხანდახან | იშვიათად | არასოდეს |
ჩემს აზრს ღიად გამოვთქვამ. | ||||
ვცდილობ არგუმენტირებულად ვისაუბრო | ||||
განსხვავებულ აზრს ვითვალისწინებ. | ||||
ვიცი, რომ კამათი ჩხუბში არ უნდა გადაიზარდოს |
მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა
კითხვები | დიახ | არა |
გამოვხატავ თუ არა ნათლად იმას, რისი თქმაც მსურს? | ||
სასიამოვნოდ აღიქმება ჩემი ხმის სიმაღლე თუ არა? | ||
ძალიან ჩქარა ვსაუბრობ თუ არა? | ||
არის თუ არა ჩემი საუბარი მონოტონური და უემოციო? | ||
ყველა სიტყვას ნათლად და გასაგებად წარმოვთქვამ? | ||
არის თუ არა ჩემი სამეტყველო ენა რთული და ტერმინოლოგიით დატვირთული? | ||
კომუნიკაციისას და ინფორმაციის გაცვლა-გაზიარებისას ვიყენებ თუ არა ისტ საშუალებებს? | ||
ვაძლევ თუ არა განსაზღვრულ დროს მოსწავლეებს კითხვებზე პასუხების გასაცემად? |
No comments:
Post a Comment