შეფასების სქემა

შეფასების სქემა

შეფასების  კრიტერიუმები
1-4 ქულა5-6 ქულა7-8 ქულა9-10 ქულა
გაკვეთილზე  ჩართულობა
არ  არის  ჩართულიერთვება  მაგრამ  არა  ნაყოფიერადაქტიურია  ზოგჯერ  ნაკლებადყოველთვის  კარგად არის  ჩართული   მსჯელობს  არგუმენტირებულად
მათემატიკური  ენის  ფლობა
არასწორად  იყენებს  ტერმინებს  ცნებებსიყენებს  არაორგანიზებულად  ორგანიზებულად  იყენებსიყენებს  ყველა  საჭირო  ცნებებს  და
ტერმინებს
ჯგ.  მუშაობაჯგ-ში  ვერ
მუშაობს
უჭირს  ჯგ-ში  მუშაობა  ჩართულია  და  ვერ  მონაწილეობსმონაწილეობს  ჯგუფის  მუშაობაშიაკეთებს  პრეზენტაციას


მოსწავლის თვითშეფასების სქემა

უპასუხეთ დასმულ შეკითხვებსყოველთვისხანდახანიშვიათადარასოდეს
ჩემს  აზრს  ღიად  გამოვთქვამ.
ვცდილობ  არგუმენტირებულად  ვისაუბრო
განსხვავებულ  აზრს  ვითვალისწინებ.
ვიცი,  რომ  კამათი  ჩხუბში  არ  უნდა  გადაიზარდოს


მასწავლებლის თვითშეფასების სქემა

კითხვები

დიახარა
გამოვხატავ  თუ  არა  ნათლად  იმას,  რისი  თქმაც  მსურს?
სასიამოვნოდ  აღიქმება  ჩემი  ხმის  სიმაღლე  თუ  არა?
ძალიან    ჩქარა  ვსაუბრობ  თუ  არა?
არის   თუ  არა   ჩემი   საუბარი  მონოტონური  და  უემოციო?
ყველა  სიტყვას  ნათლად  და  გასაგებად  წარმოვთქვამ?
არის  თუ  არა  ჩემი  სამეტყველო  ენა  რთული  და  ტერმინოლოგიით  დატვირთული?
კომუნიკაციისას   და    ინფორმაციის  გაცვლა-გაზიარებისას  ვიყენებ  თუ  არა  ისტ   საშუალებებს?
ვაძლევ  თუ  არა  განსაზღვრულ  დროს  მოსწავლეებს  კითხვებზე  პასუხების  გასაცემად?

No comments:

Post a Comment